Hediye Selcuk (Yasemin Balik)

15 Eylül 2007 Cumartesi


Selahaddin Hoca ve Münevver Hanım'ın kızı. 23 yaşında. Sivas doğumlu. Orta boylu, esmer, güzelce bir kız. Anne ve babasının ayrılması üzerine annesiyle birlikte İstanbul'a taşınır. Babasını çok sever fakat karakteri üzerinde annesinin büyük etkisi vardır. Hediye, gazetecilik mezunudur. İstanbul Sportif adlı gazetede “spor muhabiri” olarak çalışmaktadır.
Annesi Münevver Hanım, emekli ikramiyesiyle bir çiçekçi dükkanına açar. Hediye, kendi işi olan gazetecilikten arta kalan zamanlarda annesine yardım eder. Çiçeklere, onların anlamlarına, kısacası çiçeklerle ilgili tüm ayrıntılara çok hakimdir. Her çiçeğe ve ağaca dair türlü hikayeler anlatır ve hem hayatı hem de insanları çiçekler üzerinden tanımlar. Anlattığı hikayeler Pusat’a her zaman yol göstereceketir. Bunun yanında babasının bir boks antrenörü olmasıyla alakalı olarak Hediye boksu yakından bilen bir kızdır. Zaten Pusat ile arasındaki aşk da de boks salonlarında başlamıştır.

10 comments:

merhabalar selam ya bdün filme baktım ve ineternetten bu gün bitirdim film çok güzel sen o kadar güzelsinki her şeyi filimde hak ediosun bazen pusata haksızlık ediosun ama pusatı dinle baban ve annen her seye kendi açılarından bakıyolar am pusat çok yalnız ona sahip çık ben bu filmi izleyemeyecem çünkü siz ayrılıcaksınız pusat ve seni çok seviorum
sizin yönetmen çok agresim tek bi iyi yanı var oda ikinizin güzel bi rolde oynamanız ben senin en büyük hayranınım ama pusata hak ver ve konta hiç bi zaman inanma çünkü pusatı aklını çeldi kontu önceden de gözüm tutmadı o kadar iyi ve baban var ki pusat ta çoook iyi seninle olmayı hak edio sakın bana deme çok ekmek yemesi lazım diye o senin için o kadar çok şeye katlandı ki buna inan ve benim böle bi sevgim olmadı güzel bi hayat ama sizin yönetmen her şey yolunda gitmesini istemio birazda mutluluk olsa daha iyi olur kontuda film den kaldırsa daha iyi olcak sanada kendine iiy bak görüşürüz

MUHAMMED dedi ki...
24 Kasım 2007 13:33  

bana mesaj atarsanız sevinirim plss mavi_izmir@hotmail.de

MUHAMMED dedi ki...
24 Kasım 2007 13:36  

haluk piyes ve yasemin balık sizleri cok seviyorum.özellikle seni hediye cok güzelsin ayrıca iyi bir oyuncusun,pusat sen ise yakısıklı ve karizmatiksin,HEDİYE SENİ COK SEVİYORUM

muhammet dedi ki...
5 Aralık 2007 12:34  

HEDİYE COK GÜZELSİN
NE OLUR MSN ADRESİNİ YAZSANA NE OLUR KOTU NİYETİM YOK SADECE SENİ SEVEN Bİ HAYNINIM

muhammet dedi ki...
5 Aralık 2007 12:37  

hediy yzni yasemin hanım..seni okadar çok seviyorumki..seninle görüşmeyide okadar çok istiyorumki..ismin gibi bana bu hediyeyi ver ne olur..okadar mutlu olurumki..abraham_dadas@hotmail.com

beyazz20 dedi ki...
15 Aralık 2007 12:24  

hediye yine ben..bi kardeş gibi senle konuşmak istiyorum..yani okdat sevinirimki..abraham_dadas@hotmail.com

beyazz20 dedi ki...
15 Aralık 2007 12:26  

slm yasemin hanım sana öncelikle ne kadar güzel olduğunu söylemek istiyorum ve sana gerçekten hayralığımı söylemedende çekmek istemiyorum senin hayranlarının çok fazla olduğunu biliyorum ama sende şuna emin olki hiç kimse benim kadar olmayacağınada adım gibi eminim ve sana bende bi umut diyerekten bu mesajı atıyorum karşılığı gelmeyecek biliyorum ama dediyim gibi belki hayatta bikerede olsa şans banada güler ben seni hayatta en büyük şans sayıyorum ve çok güzel olduğun içinde ALLAH seni nazardan korusun diyorum... bendenbukadar36@hotmail.com..... hadi bakalım kısmet inşallah

şanssız dedi ki...
21 Aralık 2007 15:46  

her şey çok ğüzeldi ama neden bitti anlamış deilim herhalde osman aga fazla para kazanamadı o yuzden bitirdi seyirciye çok ayıp etti bence pusatı tekrar tv de görmek istiyoruz

blackbird_21 dedi ki...
21 Ocak 2008 10:48  

bu arada pusat ve hediye msn mi eklerse sevinirim blackbird_21@windowslive.com

blackbird_21 dedi ki...
21 Ocak 2008 10:50  

YA SEN NASIL BİŞEYSİN YA SENİ KAFİYELİ MISRALARLA BİR CÜMLEYE DÖKMEK İMKANSIZ . BİR İNSAN BUKADAR GÜZEL OLABİLİRMİ ALLAH SENİ NE KADAR GÜZEL YARATMIŞ BÖYLE. SANA BAKINCA BOĞAZIMDA BİŞEYLER DÜĞÜMLENİYOR ADI NE BİLMİYORUM . ŞİMDİ SANA SENİ SEVİYOM DESEM KOMİK OLUR BİLİYOM . BELKİ BU MSEJI OKUMIYICAKSIN AMA İŞTE GENEDE SÖLÜYOM GÖNLÜME NSİHAT EDİYOM . SENİ ANLATACAK BİR CÜMLE YAZMAK İSTİYOM İÇİNDE ÖZNESİ NESNESİ YÜKLEMİ OLAN AMA YAZAMIYOM . AMA BİLDİĞİM BİR ŞEY VAR BU CÜMLENİN ÖZNESİ BEN YÜKLEMİ SENSİN BİR CÜMLEDE VAZGEÇİLMEZ ÖĞESİ OLAN YÜKLEM GİBİ SENDE VAZGEÇİLMEZ BİRŞEYSİN SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

mornes dedi ki...
7 Şubat 2008 04:18  

Yorum Gönder