Arif Boz (Tarik Solak)

15 Eylül 2007 Cumartesi

İstanbul'daki boks salonunun sahibi… O da boksör eskisi. Şimdi antrenörlük yapıyor.
Arif boks dünyasının legal ve illegal dünyasını çok iyi bilen biridir. Gençliğinde kafes dövüşlerinde defalarca dövüşmüş, bahis çeteleriyle içli dışlı olmuş, kulüp kapılarında korumalık yapmış bir adam. Bahis çetesi onu bir olay sonrası dizinden kurşunlamış ve aktif boks hayatı böylece sona ermiştir.
Gücü kuvveti hala yerinde fakat bu enerjiyi artık antrenörlük yaparak değerlendiriyor. Pusat geldikten sonra onunla kondisyon antrenmanları yapan Arif'dir. Önce küçük çekişmeler yaşasalar da kısa zamanda çok yakın arkadaş olurlar.

Posted by admin at 07:01  

6 comments:

adım sevıl tarıka hastayım

mustafa dedi ki...
5 Aralık 2007 06:04  

hastayım sana ya

mustafa dedi ki...
5 Aralık 2007 06:05  

)pusat dizisi niye çabuk bitti çok güzel bir diziydi izleyenleri çabuk ve çok artmaya başlamışken bu diziyi devam ettirirseniz çok tutulur bu da msn adresim konuşmak isteyen olursa azeri_1321@hotmail.com

Azeri dedi ki...
18 Şubat 2008 07:22  

ya ben tarık solakla konuşmak istiyorum ben kikboks boksla ilgileniyorum bir şans tanısalar onlara kendimi kanıtlayacam yaşım 17 ismim tural

Azeri dedi ki...
18 Şubat 2008 07:27  

slm tarık solak hocam ben ilk önceleri mankenmi olıyım yoksa kıckboxcumu diye çok düşündüm ama sonuç kıckboxcu oldum koyu kahve kuşaktayım 2 senelik kıckboxcuyum yaşım 17 fakat ramazan beyazkaya kulübünden ayrılalı 08.08.2008 tarihinde ayrıldım bon servisimi aldım kendime salon arıyorum ama bulamadım tarık hocam kardeşimde benim gibi ortada kaldı ikimizin elinden tutarmısın yardımlarınızı bekliyorum saygılarımla neslişah...

neslişah dedi ki...
9 Ağustos 2008 04:35  

bende kickbox cu yum 1 sene oldu.pusat filmini hiç unutmam bölümlerini kaçırcam diye ölürdüm kafayı yerdim çok güzell bir diziydi ama bitirdiler.ne olur ya tekrar pusat başlasın tekrar lütfen inşallah başlar.dört gözle bekliyorum ekranlarda görmeyi.çok umutluyum

erdi dedi ki...
15 Ağustos 2010 11:43  

Yorum Gönder