Hayatı annemden öğrendim

2 Aralık 2007 Pazar

”İlk öğretmenim annemdi. Çok aydın bir insandı. Din dersi, dil dersi, sanat, müzik, tasavvuf ve modern müziği öğretti ve hiçbir zaman kapalı değildi. Almanlar kiliseye gidiyor sen de git bak öğren ki dinine sahip çık. Hiçbir dine aykırı bir şey yapma. Kadıncağız kırsaldan geliyor ama dünyayı o kadar aydınlatıyordu. İkinci öğretmenim de gerçekten ilkokul öğretmenimdi. Bir bayan, o da bize çok modern bir şekilde işte Aziz Nesin’den Yaşar Kemal’ine, Kelime-i Şahadet’ine hepsini öğretti. O da güzel bir platform çizdi, güzel bir yelpaze sundu bize ve bunun için de insan modern olabilir, örfüne adetine de sahip çıkabilir oldu. Ben Türkiye’yi seviyorum, Türk toprağımı seviyorum, örfüme adetime, dinime sahip çıkıyorum.”

Posted by admin at 01:45  

0 comments:

Yorum Gönder